HTML

Számítástechnikai tanácsok, tippek és ötletek

Hasznos információkat és segítséget szeretnék nyújtani a számítástechnika útvesztőjében.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Windows 7

2009.09.27. 13:18 sajtosbeats

Itt az ideje, hogy lecseréljük XP rendszerünket! Senki nem akart (vagy tudott) Vistára váltani, mivel túl nagy a hardverigénye és egy erősebb gépet is megevett. Én 1 évig használtam, szerettem, mert stabil volt és Win7-re cserélve nem túl sok különbséget véltem felfedezni… de nem valószínű, hogy egy átlag felhasználó olyan „atomerőművet” használ, mint én. Viszont amikor a régi notimra felraktam: „Ez igen!”. A gép mintha újjászületett volna! Olyan gyors lett, mint még soha! Még az Office 2007 is röpke pár másodperc alatt nyílik (ami nem semmi, ugye?). Mivel a hivatalos végleges Windows 7-et még nem lehet kapni kicsit várni kell, de mindenképp megéri cserélni!

Szólj hozzá!

Címkék: windows xp windows7 win7

A bejegyzés trackback címe:

https://szamtechinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr171410516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása